Saturday, June 6, 2020

(4) ကျွန်မ သို့မဟုတ် နေကြာပန်း






😁😁😁😁😁(4)😁😁😁😁😁

ကျွန်မ (သို့မဟုတ်) နေကြာပန်း
~~~~~~~~~~~~~~~~~

နေကြာပန်းတွေရဲ့ ရင်ခွင်ထဲမှာ
ကျွန်မရောက်နေတယ်.....

နေပူပူ
ရေဆူဆူမှာ
အရွယ်ရောက်လာတဲ့ကျွန်မ
ဘဝဆိုတာ
တိမ်မဲ့ကောင်းကင်အောက်က အသက်ရှုသံလား

"ဖေဖေရေ
ဟော့ဒီ နေကြာတစ်ပွင့်ဟာသမီးပါ
ဟော့ဒီ နေကြာပန်းအားလုံးဟာသမီးပါ
မကြောက်ဘူး
သမီးဘာကိုမှမကြောက်ဘူး
လောကဓံဘယ်လောက်မိုးကောင်းကောင်း
သမီးစိတ်ခမောင်းခတ်နေမယ် ဖေဖေ”

အဝါရောင်ဆိုတာ
သတိရခြင်း စွမ်းအင်
အပြုသဘောအမြင်
ကြည်လင် ပျော်ရွှင်
ဥာဏ်အမြော်အမြင် တဲ့
ကျွန်မဖြစ်နေတဲ့ဘဝ
ကျွန်မရနေတဲ့အခြေအနေ
ကျွန်မရောက်နေတဲ့နေရာ
ချစ်ခြင်းမေတ္တာ.......တည်ပါစေ......

ညီညီညွတ်ညွတ်
ရဲရဲရင့်ရင့်
လွင့်လွင့်ချီချီ
နေရောင်ခြည်အောက်မှာ
နေကြာတွေ.....
ပွင့်ပွင့်လင်းလင်းပွင့်နေကြသလို
ကျွန်မ.....ဘဝကို ထမင်းစားရေသောက်ပြမယ်

မေမေကပြောပြဖူးတယ်
"မိန်းကလေးဆိုတာ
အားနွဲ့သူလို့ ဘယ်တော့မှ မတွေးနဲ့.....
ဒါပေမယ့်
ပျော့ပျောင်း ညင်သာ
စာရိတ္တသတ္တိရှိပါ.....”တဲ့

ကျွန်မရဲ့ရင်ခွင်ထဲမှာ
နေကြာပန်းပေါင်းများစွာ
လှလှပပ
ဖူးပွင့်နေကြပါတယ်......


No comments:

Post a Comment