Sunday, June 7, 2020

(19) သောကြာနေ့ကို.....


😁😁😁😁😁(19)😁😁😁😁😁

သောကြာနေ့ကိုအပိုင်ရသွားတဲ့ ကဗျာ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

လက်ခမောင်းခတ်
မိုးရေ
ဒေါ်လာဈေး
ဘယာကြော်
၄၁
စက္ကူစွန်
ကျွန်တော်သည် သန်းတစ်ကောင်ဖြစ်ပါသည်။

နားထောင်စမ်း
ငါထင်သားပဲ
အယ့်လယ်
မင်း ထွက်သွားလိုက်ပါတော့
အား...မွှေးလိုက်တာ
ခန္တီစ
ကျွန်တော်သည် လကွယ်ည ဖြစ်ပါသည်။

အလိမ်ဖော်စက်
ခါးကြားက အပ်
ဥပေဒ
နွေရာသီ
လူကြီးလူယုတ်
ငရဲသား
ကျွန်တော်သည် မုန့်ဖက်ထုပ် ဖြစ်ပါသည်။

အလုပ်
အလုပ်
အလုပ်
ရေဆာလိုက်တာ
နံရံပေါ်က လစာ
ခေါင်းပေါ်က ညစာ
အချစ်
လောကဓံ
ကျွန်တော်သည် ခြေသုတ်ဖုံ ဖြစ်ပါသည်။

Money Drop
Myanmar Beer
Music
ကတီပါသား
ခြေဖဝါး
အရောင်စုံ
ဟန်ဆောင်အပြုံး
ကျွန်တော်သည် ပိုးဖလံတစ်ကောင် ဖြစ်ပါသည်။

တေဘုမ္မာ
မျက်ဖြေလင်္ကာ
မနေ့က accident
ငလျင်
နှင်းဆီပန်းခွေ
အအာအီရောဂါ
ချိုကျတစ်ခွက်
ကျွန်တော်သည် ယမမင်း ဖြစ်ပါသည်။

လေပေါတဲ့သူငယ်ချင်း
၁၉၉၇
"ပန်းခေတ်” ဘယ်မှာလဲ
ညနေ
ငြိမ်
အမှောင်ကဇာတ်လိုက်ဖြစ်
လွမ်းတယ်
ကျွန်တော်က နတ်ရှင်နောင် မဟုတ်ချင်ခဲ့ပါ။


No comments:

Post a Comment